شهرداری مراغه پیشتاز در تحقق دولت الکترونیک است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 28 ارديبهشت 1393
بازدید : 1141
نویسنده : مهدی

شهردار مراغه:

شهرداری مراغه پیشتاز در تحقق دولت الکترونیک است

خبرگزاری تسنیم: شهردار مراغه با بیان اینکه بایگانی بیش از ۶ میلیون برگ سند به صورت الکترونیکی گفت: هم اکنون بسیاری از اطلاعات و اقدامات خود درباره املاک و ارائه خدمات را تحت خدمات الکترونیکی انجام می‌دهد.

شهرداری

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه، نادر ابراهیمی پیش از ظهر امروز  در جلسه مدیران شهرداری با اشاره به اینکه نگاه به گذشته و تعیین هدف و برنامه برای آینده از جمله اقدامات لازم برای تحقق تحول اداری است،اظهار کرد: این مدیریت در این راستا در ساختار سازمانی و شرح وظایف خود بازنگری جدی داشته و وظایف تمام واحدها با شرح وظایف مشخص به آن ها ابلاغ شده است.

وی افزود:  با اتمام اقدام های زیربنایی این شهرداری امسال، برخورد چهره به چهره کارکنان و ارباب رجوع تا 90 درصد کاهش می یابد که این امر علاوه بر سرعت دهی در خدمات اقدامی در راستای جلوگیری از فساد اداری است.

ابراهیمی تصریح کرد: بایگانی بیش از 6 میلیون برگ سند به صورت الکترونیکی، ممیزی بیش از 60 هزار ملک، بایگانی اطلاعات شهری به صورت لایه‌های اطلاعاتی جی آی اس و راه اندازی سامانه متحد بخش های مختلف شهرداری های سه گانه در راستای خدمات دولت الکترونیک انجام شده است.

ابراهیمی شهرار مراغه گفت: تفکیک و انعقاد قراردادها، پاسخ به دعاوی شهرداری، پرداخت ها و اقدامات دبیرخانه ای را از دیگر اقدامات شهرداری مراغه برای ارائه خدمات الکترونیکی اعلام کرد.

شهردار مراغه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره با اقدامات شهرداری در حوزه ساماندهی و حفاظت از درختان سطح شهر نیز  گفت: 60 درصد از درختان سطح این شهر برای محافظت و جلوگیری از قطع آن ها پلاک‎ کوبی و شناسنامه دار شده است.

وی  افزود: در این طرح مشخصات هر درخت و اطلاعات مربوط به محل و محیط اطراف درختان این شهرستان  ثبت می شود.

مهندس ابراهیمی هدف از شناسنامه دار کردن درختان سطح شهر و معابر مراغه را ساماندهی و حفاظت از فضای سبز محدوده شهر اعلام کرد.

شهردار مراغه با بیان اینکه این شهر به خاطر سطح باغ هایش به باغ شهر ایران معروف است، ادامه داد: شناسنامه دار کردن باغات مانع از قطع درختان توسط افراد سودجو برای ساخت و ساز می شود.

 ابراهیمی با بیان اینکه حدود 600 هکتار از اراضی این شهر دارای کاربری باغی است، از مردم خواست علاوه بر حفظ درختان موجود، با کاشت نهال های جدید در معابر و خیابان ها بویژه مقابل واحدهای مسکونی خود، نسبت به توسعه فضای سبز شهری اقدام کنند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 792
بازدید ماه : 6762
بازدید کل : 206361
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com